Zupa serowa

składniki:

  • 2 małe serki topione
  • średniej wielkości por
  • marchewka
  • łyżka mąki
  • 2 łyżki śmietany
  • kostka rosołowa
  • 2-3 łyżki natki
  • sól

Oczyszczony por pokroić na plasterki, marchewkę oskrobać, umyć i zetrzeć na tarce o dużych oczkach. Zalać warzywa 4 szklankami wody, gotować 15 minut. Dodać serki i kostkę rosołową, gotować, mieszając, aż serki się rozpuszczą. Zabielić zupę śmietaną wymieszaną z mąk, zagotować, dosolić do smaku. Podawać z kluskami lub grzankami. Na talerzach posypać natką.

4 komentarzy

Filed under sowa w kuchni

4 responses to “Zupa serowa

  1. irytek

    Oj, dzisiaj kuchnia mnie nie nęci. Wczoraj coś mi zaszkodziło i muszę się oszczędzać;) Takiej zupki jeszcze nie jadłam, kiedyś ją wypróbuję:)

  2. finetka

    Ja unikam tego co mi nie służy. Oczywiście z produktów wykrytych. A do nowego podchodzę ostrożnie.

  3. Ja też nie jadłam jeszcze takiej zupki. Może czas spróbować?
    Pozdrawiam🙂

  4. finetka

    dobra szczególnie dla amatorów sera🙂

Skomentuj

